TM:s Allservice AB

Att vara nöjd kund hos oss TM:s Allservice AB

1. Alltid Nöjd kund-garanti

 Nöjd kund ? Vår kvalitetsgaranti är mycket enkel. Vi vill ha nöjda kunder och därför strävar vi alltid efter att ge dig den bästa möjliga städningen. Så om vi har gjort något fel eller om du av någon anledning inte är nöjd med vår tjänst, så åtgärdar vi det du inte är nöjd med. Vår målsättning är att du som kund alltid ska känna dig trygg och nöjd med vårt arbete.

Tänk dock på att du måste reklamera tjänsten till oss senast tre dagar efter servicetillfället. Vi tar alltid emot dina synpunkter och feedback, så att vi kan bli ännu bättre på det vi gör. Så tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Nöjd kund

2. Alltid schyssta villkor för våra anställda

Vi ser alltid till att våra anställda har konkurrenskraftiga löner, bra arbetsvillkor och får tillräcklig utbildning och information innan de utför sina uppdrag hos dig. Vi sätter höga krav på oss själva och vårt mål är att erbjuda en service som uppfyller och överträffar dina förväntningar. På så sätt kan du känna dig trygg när du anlitar oss för dina behov, och samtidigt veta att våra anställda är väl omhändertagna och utrustade för att möta dina önskemål.

3. Alltid säkerhetsrutiner för din trygghet

Vår arbetsplats är ditt hem – och det förpliktigar oss att utöva högsta kvalitet i vår verksamhet. Därför har vi utarbetat fasta rutiner som grundligt hanterar säkerheten av ditt hem. Vi värdesätter integritet och behandlar alla personliga uppgifter, inklusive nycklar och larmkoder, med högsta möjliga säkerhet och konfidentialitet. Vårt team på Tm:s Allservice är stolt över att visa respekt för våra kunders hem och egendom vilket alltid är vår högsta prioritet. Vi lägger stor vikt vid att se till att vår personal är kunnig och väl informerad om det specifika hem de arbetar i, för att kunna utföra sitt arbete på bästa sätt för att ge dig en trygg och säker upplevelse.

Våra tjänster

Bygg

Städ

Måleri

Trädgård

Flytt

Allservice

Fastighet